fredag 22 september 2017

Veckobrev

Jag vill börja med att tacka all er som kom på onsdagens föräldramöte. Äntligen har jag fått ett ansikte på er! J

Till er som inte hade möjlighet att närvara på föräldramötet, har jag bifogat den Powerpoint ( i pappersversion) jag gick igenom i klassrummet. Men jag är säker på att ni redan känner till mestadels av den information som de övriga tilldelades under kvällen.

Vi klarade skoljoggen utan regn, vilket vi var rädda för från början. Då vi kände oss lite osäkra på vädret valde vi att ge barnen en maxtid för hur länge de fick befinna sig i spåret. En timme hade barnen på sig att springa så många varv de ville och orkade. Tillsammans lyckades alla elever i årskurs fyra springa 94 varv. Helt otroligt!

Nästa vecka fortsätter jag med utvecklingssamtalen och det är

matteläxa som vanligt till på onsdag. Engelskaläxan utgår ytterligare en vecka på grund av bortfallna engelskalektioner under skoljogg samt studiedag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar